Firemní design    

Jeden z cílů firemní grafiky je podpořit srozumitelnost nabízených produktů a služeb. Nicméně hlavním posláním je především jasně identifikovat značku dané společnosti. Děje se tak pomocí barev, loga a dalších charakteristických znaků, které se používají napříč celkovou online i offline marketingovou komunikací (použití prvků na webu, tiskovinách, fotografiích a dalších prezentačních materiálech). Díky tomu se vytváří asociace k dané firmě, což ovlivňuje konkrétní pocity v mozku zákazníka.  

S čím vám pomůžeme 

  • webdesign a prototypy webů
  • tvorba vizuální firemní identity
  • návrhy tiskovin od vizitek po billboard
  • tvorba logotypů 
  • obalový design
  • tvorba ikon a vizuálních schémat
  • bannery pro offline i online propagaci


František Burda 

Odborný garant tématu 

– grafik od roku 2003 
– bohaté zkušenosti z řady firem i z podnikání
– návrhy webů a prototypů od nuly až do spuštění
– řešení vizuálního stylu firem nebo redesign
– návrhy tiskovin, obalů a předtisková kontrola

 
Mohlo by vás zajímat 

Leadershipové karty  

Leadershipové karty jsou analytický nástroj pro lídry, majitele firem, HR a interní lektory. Jsou velmi srozumitelné, mají hravou metodiku a atraktivní design. Karty pochází z dílny Beáty Holé (Court of Moravia). Jsme certifikovanými lektory. Více o kartách

Online diagnostika

AON je světový poskytovatel online diagnostiky a řešení pro nábor a rozvoj zaměstnanců. Své služby nabízí ve více než 70 zemích světa a 40 jazycích. Pomocí nástrojů cut-e/AON je každoročně hodnoceno několik milionů osob, díky čemuž využíváme zkušenosti z testování velkého množství osob.  

Business snídaně Sharane

Business snídaně Sharane pořádáme již několik let. Cílem setkávání je sdílení zkušeností z praxe v různých oblastech. Součástí snídaně je vždy uvedení do tématu formou stručné prezentace, na kterou navazuje moderovaná diskuze a vzájemné sdílení zkušeností. Přehled aktuálních akcí.