Firemní design
Jeden z cílů firemní grafiky je podpořit srozumitelnost nabízených produktů a služeb. Nicméně hlavním posláním je především jasně identifikovat značku dané společnosti. Děje se tak pomocí barev, loga a dalších charakteristických znaků, které se používají napříč celkovou online i offline marketingovou komunikací (použití prvků na webu, tiskovinách, fotografiích a dalších prezentačních materiálech). Díky tomu se vytváří asociace k dané firmě, což ovlivňuje konkrétní pocity v mozku zákazníka.
S čím vám pomůžeme
- webdesign a prototypy webů
- tvorba vizuální firemní identity
- návrhy tiskovin od vizitek po billboard
- tvorba logotypů
- obalový design
- tvorba ikon a vizuálních schémat
- bannery pro offline i online propagaci

František Burda
Odborný garant tématu
– grafik od roku 2003
– bohaté zkušenosti z řady firem i z podnikání
– návrhy webů a prototypů od nuly až do spuštění
– řešení vizuálního stylu firem nebo redesign
– návrhy tiskovin, obalů a předtisková kontrola
Rozsah spolupráce vždy navrhujeme s ohledem na velikost a potřeby firmy.