Interní komunikace  

Součástí firemní marketingové komunikace by neměla být jen komunikace směrem k zákazníkům a klientům, ale také ke svým zaměstnancům. Lidé jsou totiž nejdůležitější součástí celé firmy a je potřeba, aby věděli, co se ve firmě děje a rozuměli společnému sdílení vizí, cílů a hodnot celé firmy. Pro mnoho zaměstnanců je také velmi důležité, aby věděli, jak sami mohou přispět k plnění firemních cílů. Správná komunikace posiluje zaměstnaneckou sounáležitost a respektování změn, kterými firma v průběhu času prochází.     

S čím vám pomůžeme 

  • pochopit potřeby zaměstnanců 
  • definovat si cíle komunikace 
  • nastavit komunikační strategii 
  • vybrat vhodné nástroje interní komunikace (online, offline) 
  • nastavit hodnocení a zpětnou vazbu 


Eva Havelková  

Odborný garant tématu 

– marketingová konzultantka od roku 2012
– vedení a koordinace projektů od návrhu až po realizaci
– definice značky (brandu), komunikační strategie 
– tvorba www, tiskovin, online marketing, copywriting 
– strategie reklamních kampaní 

 
Mohlo by vás zajímat 

Leadershipové karty  

Leadershipové karty jsou analytický nástroj pro lídry, majitele firem, HR a interní lektory. Jsou velmi srozumitelné, mají hravou metodiku a atraktivní design. Karty pochází z dílny Beáty Holé (Court of Moravia). Jsme certifikovanými lektory. Více o kartách

Online diagnostika

AON je světový poskytovatel online diagnostiky a řešení pro nábor a rozvoj zaměstnanců. Své služby nabízí ve více než 70 zemích světa a 40 jazycích. Pomocí nástrojů cut-e/AON je každoročně hodnoceno několik milionů osob, díky čemuž využíváme zkušenosti z testování velkého množství osob.  

Business snídaně Sharane

Business snídaně Sharane pořádáme již několik let. Cílem setkávání je sdílení zkušeností z praxe v různých oblastech. Součástí snídaně je vždy uvedení do tématu formou stručné prezentace, na kterou navazuje moderovaná diskuze a vzájemné sdílení zkušeností. Přehled aktuálních akcí.