Marketing
Marketing je soubor celé řady aktivit a nástrojů, které může firma ke svému zviditelnění se na trhu využít. Klíčovým úkolem marketéra je výběr správného mixu s respektem k aktuálním možnostem firmy (finanční podmínky, personální kapacity, stádium vývoje firmy či produktu, trh, na kterém působí apod.) a navazující na jasně definovanou firemní misi, vizi, strategii.
S čím vám pomůžeme
- vytvořit značku (celkovou image) firmy
- definovat zákazníky a jejich potřeby
- vybrat vhodné marketingové nástroje
- vytvořit web (analýza, drátěný model, obsah)
- vytvořit tiskoviny a další marketingové materiály
- zvolit doplňující marketingové nástroje (Facebook, PPC reklama, PR, e-mailing apod.)
Eva Havelková
Odborný garant tématu
– marketingová konzultantka od roku 2012
– vedení a koordinace projektů od návrhu až po realizaci
– definice značky (brandu), komunikační strategie
– tvorba www, tiskovin, online marketing, copywriting
– strategie reklamních kampaní
Mohlo by vás zajímat
Leadershipové karty
Leadershipové karty jsou analytický nástroj pro lídry, majitele firem, HR a interní lektory. Jsou velmi srozumitelné, mají hravou metodiku a atraktivní design. Karty pochází z dílny Beáty Holé (Court of Moravia). Jsme certifikovanými lektory. Více o kartách
Online diagnostika
AON je světový poskytovatel online diagnostiky a řešení pro nábor a rozvoj zaměstnanců. Své služby nabízí ve více než 70 zemích světa a 40 jazycích. Pomocí nástrojů cut-e/AON je každoročně hodnoceno několik milionů osob, díky čemuž využíváme zkušenosti z testování velkého množství osob.
Business snídaně Sharane
Business snídaně Sharane pořádáme již několik let. Cílem setkávání je sdílení zkušeností z praxe v různých oblastech. Součástí snídaně je vždy uvedení do tématu formou stručné prezentace, na kterou navazuje moderovaná diskuze a vzájemné sdílení zkušeností. Přehled aktuálních akcí.