Byznys strategie, poprodejní služby

Poprodejní péče o zákazníka se v moderním světě stává jednou z mála přidaných hodnot k výrobkům nebo službám. Zcela unikátních produktů je málo, a proto se zákazníci při koupi často rozhodují na základě pocitu nebo dobré zkušenosti. Prodejem obchod nekončí, ale začíná. Pro dodavatele se tak kvalitní poprodejní služby stávají strategickou výhodou a významným prodejním argumentem.

S čím vám pomůžeme 

  • provést analýzu současného stavu poprodejních služeb
  • definovat životní cyklus výrobku nebo služby
  • zjistit očekávání a potřeby zákazníků
  • stanovit potenciál pro zavedení/zlepšení 
  • zvolit vhodný model a strategii služeb
  • zavedení a vyhodnocení strategie 


Tomáš Hrnek 

Odborný garant tématu 

– přes 20 let zkušeností v zahraničních společnostech
– strategie, identifikace potenciálu, rozvoj aktivit, KPI, provozní audity
– vedení regionálních projektů ve střední a východní Evropě
– rozvoj a vedení 140+ zaměstnanců v různých lokalitách
– přesun výrobních provozů a zahájení činnosti v nové lokalitě 

Rozsah spolupráce vždy navrhujeme s ohledem na velikost a potřeby firmy. Využíváme různorodé nástroje, metodiky i přístupy.