Byznys strategie, poprodejní služby
Poprodejní péče o zákazníka se v moderním světě stává jednou z mála přidaných hodnot k výrobkům nebo službám. Zcela unikátních produktů je málo, a proto se zákazníci při koupi často rozhodují na základě pocitu nebo dobré zkušenosti. Prodejem obchod nekončí, ale začíná. Pro dodavatele se tak kvalitní poprodejní služby stávají strategickou výhodou a významným prodejním argumentem.
S čím vám pomůžeme
- provést analýzu současného stavu poprodejních služeb
- definovat životní cyklus výrobku nebo služby
- zjistit očekávání a potřeby zákazníků
- stanovit potenciál pro zavedení/zlepšení
- zvolit vhodný model a strategii služeb
- zavedení a vyhodnocení strategie
Tomáš Hrnek
Odborný garant tématu
– přes 20 let zkušeností v zahraničních společnostech
– strategie, identifikace potenciálu, rozvoj aktivit, KPI, provozní audity
– vedení regionálních projektů ve střední a východní Evropě
– rozvoj a vedení 140+ zaměstnanců v různých lokalitách
– přesun výrobních provozů a zahájení činnosti v nové lokalitě
Mohlo by vás zajímat
Leadershipové karty
Leadershipové karty jsou analytický nástroj pro lídry, majitele firem, HR a interní lektory. Jsou velmi srozumitelné, mají hravou metodiku a atraktivní design. Karty pochází z dílny Beáty Holé (Court of Moravia). Jsme certifikovanými lektory. Více o kartách
Online diagnostika
AON je světový poskytovatel online diagnostiky a řešení pro nábor a rozvoj zaměstnanců. Své služby nabízí ve více než 70 zemích světa a 40 jazycích. Pomocí nástrojů cut-e/AON je každoročně hodnoceno několik milionů osob, díky čemuž využíváme zkušenosti z testování velkého množství osob.
Business snídaně Sharane
Business snídaně Sharane pořádáme již několik let. Cílem setkávání je sdílení zkušeností z praxe v různých oblastech. Součástí snídaně je vždy uvedení do tématu formou stručné prezentace, na kterou navazuje moderovaná diskuze a vzájemné sdílení zkušeností. Přehled aktuálních akcí.