Byznys strategie, poprodejní služby

Poprodejní péče o zákazníka se v moderním světě stává jednou z mála přidaných hodnot k výrobkům nebo službám. Zcela unikátních produktů je málo, a proto se zákazníci při koupi často rozhodují na základě pocitu nebo dobré zkušenosti. Prodejem obchod nekončí, ale začíná. Pro dodavatele se tak kvalitní poprodejní služby stávají strategickou výhodou a významným prodejním argumentem.

S čím vám pomůžeme 

  • provést analýzu současného stavu poprodejních služeb
  • definovat životní cyklus výrobku nebo služby
  • zjistit očekávání a potřeby zákazníků
  • stanovit potenciál pro zavedení/zlepšení 
  • zvolit vhodný model a strategii služeb
  • zavedení a vyhodnocení strategie 


Tomáš Hrnek 

Odborný garant tématu 

– přes 20 let zkušeností v zahraničních společnostech
– strategie, identifikace potenciálu, rozvoj aktivit, KPI, provozní audity
– vedení regionálních projektů ve střední a východní Evropě
– rozvoj a vedení 140+ zaměstnanců v různých lokalitách
– přesun výrobních provozů a zahájení činnosti v nové lokalitě 

 
Mohlo by vás zajímat 

Leadershipové karty  

Leadershipové karty jsou analytický nástroj pro lídry, majitele firem, HR a interní lektory. Jsou velmi srozumitelné, mají hravou metodiku a atraktivní design. Karty pochází z dílny Beáty Holé (Court of Moravia). Jsme certifikovanými lektory. Více o kartách

Online diagnostika

AON je světový poskytovatel online diagnostiky a řešení pro nábor a rozvoj zaměstnanců. Své služby nabízí ve více než 70 zemích světa a 40 jazycích. Pomocí nástrojů cut-e/AON je každoročně hodnoceno několik milionů osob, díky čemuž využíváme zkušenosti z testování velkého množství osob.  

Business snídaně Sharane

Business snídaně Sharane pořádáme již několik let. Cílem setkávání je sdílení zkušeností z praxe v různých oblastech. Součástí snídaně je vždy uvedení do tématu formou stručné prezentace, na kterou navazuje moderovaná diskuze a vzájemné sdílení zkušeností. Přehled aktuálních akcí.